بهار

هنری - طنز- شعر و.........

بهار

هنری - طنز- شعر و.........

ابی

من رفتم تا انتهای فضای بیکران
تا سلولهای بی نام و نشان
تا خاطره ی موج بر ساحل قلب
حقیقت ابی بود چون اسمان
پر شور چون بازی شاپرکها
و لباس حقیقت پر از نور بود و صداقت
و با پنجره ی قلب بازی می کرد
و دیدم چشمانی که طراوت باران داشت
و نگاهی که چون شبنم تر بود
و دستانی دیدم که می نویسد
از خیابان و سادگی...........
و سایه های لرزان................
و گاه می چیند گل احساس
ز باغچه ی بلوغ.................
و پاهایی که به دنبال حجم انتظار می رود
و زخمهایی دارد ....................

بوسعت دوست داشتن
و چه شیرین است............................

نظرات 3 + ارسال نظر
مسافر شهر غم دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.bachehayegham.blogfa.com

سلام
بوسعت دوست داشتن
و چه شیرین است
وب جالبی داری
موفق و خوش باشی......

ماهان جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ http://taranome-ashk.blogfa.com

سلام





همیشه به من می گفت زندگی وحشتناک است ولی یادش رفته بود که به من می گفت تو زندگی من هستی روزی از روزها از او پرسیدم به چه اندازه مرا دوست داری گفت به اندازه خورشید در اسمان نگاهی به اسمان انداختم دیدم که هوا بارانی بود و خورشیدی در اسمان معلوم نبود شبی از شبها از او پرسیدم به چه اندازه مرا دوست داری گفت به اندازه ستاره های اسمان نگاهی به اسمان انداختم دیدم که هوا ابری بود وستاره ای در اسمان نبود خواستم برای از دست دادنش قطره ای اشک بریزم ولی حیف تمام اشکهایم را برای بدست اوردنش از دست داده بودم




منو تنها نزار رو قلبم پانزار
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) ........
........(_.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) ........
........(_.........
Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) ........
........(_.........


موفق باشی

someone شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:53 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود . مثل همیشه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد