بهار

هنری - طنز- شعر و.........

بهار

هنری - طنز- شعر و.........

بارش

-
گفتم با بارش اولین برف زمستانی غمهایم را رنگ سپیدی خواهم زد
مدتهاست که  هر روز برف میبارد
راستی میدانی چندمین برف زمستان است؟
من فراموش کرده ام
اما هنوز چیزی در دلم سنگینی میکند
و رنگ غمهایم  هنوز تیره تر از شبست
من غم غریبی دارم
غم کودکی که پدرش را هرگز
لبخند به لب ندیده است
غم کودکی که هنوز جای دست پدر
گونه اش را می ازارد
و غم کودکی که هیچگاه نگاه پدر را ندید
پدری که همیشه شرمسارکودک خویش است

نظرات 2 + ارسال نظر
ک.م شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.asare-shamloo.blogsky.com/

قلم زیبایی داری با اجازه لینکت کردم ....
------------------------------------------------------------------
دهانت را می بویند:



مبادا که گفته باشی دوستت می دارم



دلت را می بویند



روزگار غریبی است نازنین،

پینه دوز شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام خوبی؟
ممنون که سرزدی
ادما اگه دیگران وخودشونو ببخشن از درون به صلح میرسن
همین جوری گفتم.
قشنگ وبااحساس مینویسی. سربلند باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد