بهار

هنری - طنز- شعر و.........

بهار

هنری - طنز- شعر و.........

چه

به من چه که مادرمیوه گرونه
به من چه که خونه بهتر زجونه
به من چه که اتو بوس شده ÷ولی
به من چه که گروونی شده غولی
به من چه که زمین خدا نایاب
به من چه که جوونا نیستن شاداب
به من چه که چهار صد سال دیگه
یه بچه تازه بهم بابا میگه
به من چه که پسر حاج عباس
داره سه چار کارخونه ی کالباس
به من چه که پسر اقا معمار
بیسواده داره میره سر کار
به من چه که خودم میگیرم لیسانس
ولی نقشی ندارم ولو یک سانس
به من چه که بابام پولی نداره
به من چه کهخونه هم کار میاره
به من چه که دختر حاله پروین
میپوشه مانتوی تنگ مثل نسرین
به من چه که پسر حاج یحیی
موهاشو رنگ کرده مثل لیلی
 
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا نقی زاده چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com


با سرزدن به این وبلاگ شناس را از خود نگیرید اگر بعد از مطالعه ان ما را دعا نکردید نه حق عضویت نه خرید ونه فروش فقط صبر حوصله استقامت
http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد