بهار

هنری - طنز- شعر و.........

بهار

هنری - طنز- شعر و.........

برق

ما اشتباه کردیم ..گفتیم  تو تابستون اب و برقو قطع نمیکنند..اقا قطع میکنندکه هیچ..
اصلا مگه مال من و شماست؟ دوست دارند و نمیخوان براچند ساعت شما ازین فراورده های و نعمات استفاده کنید..ها دوست دارید برید شکایت کنید به کی؟ من چه میدونم خوب؟
تازشم اگه زیاد استفاده کنید و همینجوری این نعمات  را بیهوده هدر بدید..یه وقت سهمیه بندی میشه..از ما گفتن...........خود دانید..اینهمه لامپ  معنی نداره روشن بمونه...چراغهای اضافی روخاموش کنیدومهمترین قسمت برنامه اقااز کامپیوترم کمتر استفاده کنید..حالا یکی به خودم بگه که چشام درد میگیره بسکه به صفحه ی مانیتور خیره میشه.............

توکزگرمای تابستون نداری خبری
چرا هر شب وروز برقو میبری؟
دانم که داری به سرایت ژنراتور
کاش بی برق و کولر سر میکردی سحری
چون نگشته ای کباب ز گرمای تابستون
دانم که  ندارد حرفهایم ثمری
این همسایه ها محتکران برق مایند
ز کوزه ی بشکسته بخورد اب هر کوزه گری

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام پرستو جان هر چند ۲۰ روز تا تولد وب لاگت مونده ولی از همین حالا بهت تبریگ می گم.
من اجازه دارم لینکت کنم؟

someone سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
چه جالب
اینهم یک مدل انتقاد هست دیگه ...


خوشحال می شم بیای پیش من ..
لینکت را هنوز توی وبلاگم دارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد