بهار

هنری - طنز- شعر و.........

بهار

هنری - طنز- شعر و.........

گرونی

 

به من چه میوه ارزونه..گروونه

به من چه ز ترافیک دلت خونه
به من چه کارت سوختت ته کشیده
به من چه. چه جوری خونه خریده؟

به من چه رمضونه.جیبت خالی
به من چه مرغ نداری تو به سالی
به من چه رنگ ماهی رفته یادت
به من چه میشوی اخراج ز کارت
به من چه وسط ماه پول نداری
به من چه ارزونی گشته فراری
به من چه وام نمیتونی بگیری
به من چه زبودنت دیگه سیری
به من چه  تو سه ساعت هستی تو صف
به من چه گرمه هوا یا میاد  برف
به من چه پول مانتو ی عیالونداری
به من چه  داری بهونه میاری
به من چه ماشینت گشته چوگاری
به من چه پول تعویضو نداری
به من چه که عیالت قهر کرده
به من چه تومریضی.رنگت زرده
به من چه کت و شلوارت قدیمیست
به من چه ته جیباتم چیزی نیست
به من چه کرده ای هوس شینیسل
به من چه هنگیدی با اون مخ گل
به من چه پول باد اورده چیه؟
به من چه صاحب این پولا کیه؟
به من چه رئیست بی سواده
به من چه مدرک الکی داره

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

فکر کنم این شعر خواسته با شعر ایرج جنتی عطایی که بیژن مرتضوی خونده رقابت کنه(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد