بهار

هنری - طنز- شعر و.........

بهار

هنری - طنز- شعر و.........

بابابزرگ

اقا رانندگی من توفک وفامیل مثل شده بود .. نه جونم اشتباه نکنید ..تو تصادف کردن وبد بیاری.. یعنی بیاد نداشتم که برم ماشینو بیمه کنم و کوپن داشته باشم با اجازتون همه رو خرج میکردم گاه به فک و فامیل هم رو مینداختم
دیگه مونده بودم چه خاکی بریزم تو این باغچه که گلاش سریعتر رشد کنه.. اخه اونروزم باغبونمون میگفت باید خاک باغچه رو عوض کنیم..اصلا اینو بی خیال..
زنگ زدم به پرویز عقل کل دانشکده بود.. سر جنو کلاه می گذاشت..تموم ترفنداش رد خور نداشت..سر استادارو سه سوته نه                   همون یه سوته کلاه شاپو می گذاشت بیا و ببین.اصلا ندیدی هم میل خودته
--پرویز  چکار کنم دیگه بابام حسابی جوش اورده وو این سومین ماشینیه که داغونش کرده ام و داره سکته میزنه..باید چکار کنم؟
-- پسر سلامت کو؟  ای بابا چه بی ادب شدی
قطع میکنی مثه بچه ادم دوباره زنگ میزنی با سلام تا حاجیت لطفی در حق تویه بینوا بکنه
- شوخی نکن..  جدی دارم میگم..
--به جون خودم منم دارم جدی میگم.
-- باشه دفعه ی بعد جون علی دوتا که هیچ ده تا سلام بهت می کنم خوبه ؟
-- باشه حالا که متوجه اشتباهت شدی بنده هم شمارو راهنمایی میکنم البته  حق ویزیت فراموش نشه
- تو هم که شوخیت گرفته.. بگو  د یا الله   چه کنم؟
-- خوب پسر اینکه کاری نداره .میری پیش بابا بزرگت و ازش پول قرض میکنی و یه ماشین دیگه میخری.اما این دفعه یه ماشین درست و حسابی و مدل بالا
-- دیوونه شدی؟ من میزنم پرایدو داغون میکنم خونه خراب میشم برم بنز بگیرم ..پورشه ..شورلت.. پاجرو.. بگیرم   ..اونوقت میدونی بدبخت میشم
-- نه دیگه اخه اگه هر دفعه با این ماشینا تصادف کنی حدود چند میلیون ازش میفته زمین
بعد خوب پسر هر قدر که تصادف بیشتر کنی پول بیشتری ازش میفته و    بااین پولا چه کارا که نمیشه کرد؟
-- یخ کنی فک کردم میخوای منووراهنماییم کنی ..نگوتو مخت تاب برداشته..
--بابا توهمینو به بابا بزرگت بگو بابقیه اش کاری نداشته باش
--ببخشید که بابا بزرگ من به قول خودش اونچه رو که شما تو اینه می بینید تو خشت خام میبینه

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

واقعا ماشاالاه به این دست فرمون شما خانوما
من فکر کنم هر چی بابت در میاره باید خرج ماشین کنه
فردا که ماشین گرون قیمتم که بگیری اگه بازم خدا نکرده تصادف کنی خرج تعمیرشم بیشتره
جدی چرا رانندگیت اینجوریه؟؟؟

مهدی-(دفتر عشق) دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام. خوبی؟ میلاد حضرت مهدی (عج) را به شما تبریک عرض می نمایم. دفتر عشق به روز شد . منتظر حضور سبزت هستم. شاد باشی. یا حق

کژال دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ http://ketabi.blogsky.com/

سلام مهربون مرسی که اومدی.
با بخش تصویری برداشت آزاد به روزم.
منتظرتم.

آرش دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام پرستو جان
خیلی خیلی از لطفی که داری ممنون
مرسی از اینکه همیشه بهم سر می زدی

مهدی دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.diarymahdi.blogsky.com

سلام پرستوی عزیز
یعنی خیلی تصادف میکنی یا الکی کوپنشو مصرف میکنی برای خنده
به روز هستم
خوشحال میشم بیایی
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد