بهار

هنری - طنز- شعر و.........

بهار

هنری - طنز- شعر و.........

اینم از تاکسیها

دیروز سوار یه تاکسی بودم                                   گویی بنده در این عالم نبودم
رسیدم  مقصد و گشتم پیاده                                دویستی دادم و گفتم زیاده
بگفتا راننده بقیه اش کو  ؟                                   چرا رو کردی شما به انسو؟
اقای راننده با من هستید  ؟                                   دادم کرایه رو انگاری مستید
بخندید راننده شما کجائید ؟                                  ز غار کهف الان  دارید می ائید؟
داداش کرایه هامون گشته افزون                             بین این کاسه ی چشمم پره خون

میدی پولو یا  خودم بیام پائین                               میکشم از حلقومت با اقا رامین
دیدم اقا رامین مثل یه غوله                                  اینجامنطق چیه حرف حرفه زوره
ترسیدم و شدمیه کم دستپاچه                             هزاری دادم و رفتم تو کوچه
خدارو شکر کتک نخورده بودم                                 جونم رو به خدا سپرده بودم
سریع زنگی زدم به تاکسیرانی                              گفتم ماجرارو دادم نشانی
اونا اب پاکی ریختند به دستم                              خیال کردم که اصلا زنده نیستم
کرایه ها تازه خیلی ارزونه                                    فک نکنی بدین منوال میمونه
کرایه ها میشه زیاد دوباره                                    همینکه اولین باروون بباره
بعدیش رو فک نکن خیلی مونده                           اون موقع که بهار سرمارو رونده
 دیدم اوضاع بد جوری خرابه                                ارزونی واسه ما عین سرابه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد