بهار

هنری - طنز- شعر و.........

بهار

هنری - طنز- شعر و.........

باران


زیر باران حجم تماشارا اندازه می گیرم
زمین خسته است از دلتنگی من
زندگی را در برگ شقایقی می بینم
کوتاه و پر اشتیاق
بوی نم باران ریه هایم را تازه می کند
نگاهم تا انتهای درختان باغ در جستجوست
پرنده ای با بالهای خیس بر روی زمین
 ادراک مرا می بیند
صدای نفسهایش می اید
با سکوتی سبز راه را طی می کنم
پرنده قلبش تند می زند
خونی تا  دور دستها زمین را می شیارد
اوایی حزن الود از قلبم می شنوم
درختان خاموشند
پرنده ارامتر در دستانم
او مجروح است و تشنه ی دستانی گرم
زیباست
دوباره نگاهش می کنم
نگاه غریبی دارد
من با نگاهش مانوسم
چشمانش پاکی محض است
و اندوهی دارد به وسعت بارانی شدن چشمانم
باید فکری برای بال مجروحش بکنم
فکرم ترد و شکننده میشود
اگر نتوانم
وتبسمی بر نگاه حسرتبارش می نشیند و
من جان تازه ای می گیرم
می دوم تا خانه
من می توانم
اری می توانم
--------------
نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.muchmoney2006.blogsky.com

دوست عزیزم ، سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

مـــــاهــــان یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ http://taranome-ashk.blogfa.com

سلام خوبی چه خبرا؟


کسی را برای دوستی انتخاب کن که قلب بزرگ داشته باشه تا مجبور نشی برای اینکه در قلبش جا بگیری خودت را کوچک کنی


کاش خداوند هیچ وقت به کلمات غرور و عشق و دروغ فکر نمیکر که تا هیچ وقت هیچ عاشقی به خاطر غرورش به عشقش دروغ بگه


اپ کردم بدو بیا

موفق باشی بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد